Aprašymas
TSW, kurį įkūrė buvęs Formulės 1 vairuotojas, yra vienas geriausių vardų antrinės rinkos ratlankių pramonėje. Jų pritaikyti ratlankiai parduodami visame pasaulyje, tačiau JAV ir Europoje TSW pritaikyti ratlankiai yra ypač populiarūs. Nuolat auganti bendrovės ratų paklausa paskatino TSW pristatyti įvairius lengvojo lydinio ratlankius, įskaitant Mandrus, Cray ir Redbourne, atitinkančius konkrečių transporto priemonių poreikius. Kiekvieną dieną jie daro tą patį: išranda dviratį iš naujo. Šiandien TSW yra viena iš pirmaujančių individualių vientisų lengvojo lydinio ratlankių gamintojų.
Bendrovė sukūrė lenktynių įkvėptą šešiabriaunę veržlę, kuri buvo populiarus pasirinkimas daugeliui parodomųjų automobilių. TSW mano, kad būtina gaminti ratus, kurie tinkamai tiktų kiekvienai transporto priemonei. Būtent todėl jų ratlankiai gaminami taip, kad atitiktų griežčiausius standartus, kurie dažnai viršija pramonės normas. Dėl to ant TSW lengvojo lydinio ratlankių stovinti transporto priemonė važiuoja sklandžiau yra lengviau valdoma, o atrodo stilinga ir unikali.
TSW siūlo plačiausią apdailos pasirinkimą, įskaitant chromą, sidabrą, bronzą, auksą, juodą ir kt. Kalbant apie dizaino sprendimus, TSW demonstruoja ratlankius, kurie gali patenkinti net išrankiausių klientų skonį ir poreikius. Naudodamas pažangius projektavimo ir gamybos metodus, TSW sugebėjo sukurti ratus beveik visoms šiandien važinėjančioms transporto priemonėms. Ratai pagaminti pagal griežtus TSW gamybos standartus išlaikant kuo lengvesnį svorį.
TSW ratlankiai yra pagaminti iš itin aukštos kokybės lydinio, kad būtų užtikrinta aukščiausia kokybė. Kai TSW komanda kuria naują individualų ratlankį, jie įsitikina, kad jis sukalibruotas didelio tikslumo matavimams. Šiandien bendrovė taip pat siūlo plačiausią pakopinių ratlankių pritaikymo spektrą. Kai kurie dydžiai siūlomi net trijų skirtingų pločių, kad būtų užtikrintas tobulas prigludimas ir stulbinanti išvaizda. TSW ratlankiai yra skirtingų dydžių nuo 17 colių iki 22 colių.
TSW yra labai įsipareigojusi tobulėti ir naujovėms. Yra žinoma, kad lieti ratai yra sunkesni ir didesni, palyginti su kaltiniais ratlankiais. Siekdama patenkinti klientų poreikius, TSW rado būdą, kaip pagal užsakymą pagaminti ratlankius, kurie būtų tokie pat tvirti kaip kaltiniai, tačiau yra pigesni. Taigi, Nurburgring ir Interlagos lengvojo lydinio ratlankiai gaminami naudojant rotacinį kalimą. Ši ekonomiška technika sukuria tiltą tarp kaltinių ir lietinių ratlankių. Išorinis rato ratlankis susidaro esant aukštam slėgiui, o ratlankis sukamas dideliu greičiu. Galutinis produktas turi daug tvirtesnę struktūrą nei išlietas ratas, be to, jis yra žymiai lengvesnis. Geriausias dalykas, susijęs su rotaciniais kaltiniais ratais, yra tai, kad jie neskyla.
Daugelis TSW ratlankių yra pagrįsti lenktynių technologija ir lenktynių tipo stiliumi. Nors dauguma nestandartinių ratlankių yra gaminami taip, kad tilptų įvairioms transporto priemonėms, TSW ratai gaminami taip, kad būtų centriniai arba komplektuojami su metaliniu žiedu, kuris užtikrina nepriekaištingą prigludimą. TSW siekia daugiau ir daugiau, kad įsitikintų, jog poslinkis puikiai tinktu kiekvienai transporto priemonei. Užbaigus ratą, atliekamas balanso testas, kad būtų užtikrintas sklandus važiavimas be vibracijos. Siūlydamas kokybę, kurios tikitės ir nusipelnėte, TSW daro viską, kad gautumėte neprilygstamus individualius ratlankius. TSW ratai yra vientiso liejimo ratai. TSW konkurencijos patirtis paskatino bendrovę sutelkti dėmesį į kitus ratų gamybos aspektus, kurių našumas vienam išleistam doleriui yra didesnis nei kalimo procesas.